پنجمین سالگرد اولین اس ام اس من به نفسیم
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 676
بازدید کل : 283105
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:, :: 20:39 :: نويسنده : فافا

lovelove

دســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت جیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ کِــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل سوووووووووووووووووووووووووووت و ماااااااااااااااااااااااااااچ من رو گونه های عشقم از راه دور برای داشتنش برای حس خوبی که تو این سالها بهم داده برای ارامشی که از بودن کنارش از گرفتن دستاش بهم دست میده برای چشمایی که از نگاه کردن بهشون هنوزم دلم رو میلرزونه توانایی اینکه بخوام بهشون بیشتر از چند دقیقه خیره بشمُ ندارم میدونی اصلا چیه اقای ا.ح راحت بگم شدی تمام زندگی من یه لحظه با تو بودنو با کل دنیا عوض نمیکنم

امروز ساعت ده دقیقه به دو وقتی بعد از باشگاه خرید تو ایستگاه کنارمامان بودم بهم زنگ زد با صدای خسته اما شاد خوشحالش گفت سالگردمون مبارک وقتی امروز سه بار بهم زنگ زد دوبار بعدی چون دورش شلوغ بود رمزی میگفت راستــــــــــــــــی اون چیز هم مبارک منم باخنده میگفتم به به بعله مبارک باشه برای شما الان خوشحالی من بهت اس دادم مثل هرسال که برای سالگردمون من کیک میپزم قبل از زفتن همسری پختم یه تیکه برای خودم برداشتم بقیه رو دادم برد از قبل هم باهم قرار گذاشته بودیم سر ساعت شش عصر باهم کیک همزمان بخوریم تقریبا باهم خوردیم من موقع گذاشتن کیک چشمامو بستم تو دلم گفتم سالگردمون مبارک عشق من کیک با چایی خوردم و چسبید

                  confetti4confetti4

                                ني ني شكلك

     دوست دارم عشق من پنجمین سالگردمون مبارک مرد من       

                      

 



نظرات شما عزیزان:

فاطیما
ساعت13:14---15 شهريور 1393
سلام فافاجونی ببخشید کم میام وبت ها تبریک میگم ولی با تاخییر شرمنده راستی بیا وبم مدلشو تغییر دادم
دوست خوبم:سلام عزیزم ممنون فاطیما جون اومدم عزیزم خیلی بهتر از قبلیس قالبت قبلی دلگیر بود


میفا
ساعت8:49---14 شهريور 1393
سالگردتون مبااااااااارک خانومی. انشاله سربازی هم به سلامتی تموم بشه.آمییین
دوست خوبم:مرسی میفا جون بوووس.ایشالا.رمز به دستم رسید عکسات عالی بود مخصوصا کیک شکلاتی به به:)


تمنا
ساعت18:32---13 شهريور 1393
مبــــــــــــــــــــــــــــ ــارک باشه کیلیلییللیلیلیلیلیلیلییللی
ان شاالله صدمین سالگردتون
دوست خوبم:اوه چه صدات بلنده گوشم درد گرفت:)مرسی عزیزم بووس


zahra
ساعت15:34---13 شهريور 1393
ای جانم سالگردتون مبارک عزیزم
دوست خوبم:ممنون زهرا جوون بووس دخملم


آتوسا
ساعت13:25---13 شهريور 1393
مبارک باشهایشالا صدمین سالگردتونو جشن بگیرید کنار هم
دوست خوبم:ممنون اتوسااااااااااااا جووون بووووس


دریا
ساعت11:42---13 شهريور 1393
سرم گرم کارا بود شایدم یکم بی حوصله واسه همین اپ نمیکردم الان اپم مختصر و مفید

دوست خوبم:بعله دیروز بعد از تایید کامنتت اومدم خوندم


رویا
ساعت8:18---13 شهريور 1393
سلام به دختر گل خودم خوبی فافای مهربونم؟چیکار میکنی با دلتنگیا؟منم از صمیم قلب بهتون تبریک میگم عزیزدلم انشالا سالیان سال در کنار هم خوشبخت و سالم باشید گلم.کیک هم نوش جان
میبوسمت
دوست خوبم:سلام به خانوم دکتر خودم خوبم عزیزم میسوزم میسازم:)مرسی عزیزم بوووووووس


سالی
ساعت20:50---12 شهريور 1393
واااااااای مبارک باشه سالگردتون عزیزم...
وای خوردن اون کیک اونم تو تنهایی میدونم چه بغضی داره ولی ته ته مزشش خییلی شیرینه بخاطر اون همه عششقی که پشت اونه .. مگه نه؟؟؟
دوست خوبم:مرسی سالی عزیز بوووس بعله اما اون روز چون همسری سه بار بهم زنگ زده بود سومین بارم دقیقا دو مین بعد از خوردن کیک بود خوردنش زیاد ناراحتم نکرد:)


یاسمن (سه شنبه ها)
ساعت18:07---12 شهريور 1393
برای اینکه فضولیت بیشتر گل کنه ...نخیرم تو وبت نخوندم
الان حتی مطلبت جلومه
دوست خوبم:دختر بد سیو میکنی:)به مطلبم سلام برسون بگو جیگرتووو:)


مریم
ساعت16:42---12 شهريور 1393
آخی
ای جان
مبارک باشه
چه کار قشنگی که یادتون مونده و به هم تبریک میگین
مبارک و مبارک ایشالله مبارکش باد
دوست خوبم:مرسی عزیزم بوووس


دریا
ساعت10:07---12 شهريور 1393
سلام عزیز دل من روز دخترت مبارگ جوگولیه من
سالگرد عشقتونم مباررررررررررررررررررررررررررر ک ایشالا میلیارد ها از اون اس ام اس ها بدین
دوست خوبم:سلام دریا جون خوبی دخمل چه خبر همیشه به تو بقیه سر میزنم هر روز اما راستیتش حوصله کامنت گذاشتن ندارم.مرسی عزیزم بووووووووووس نه دیگه همون یکبار من بعد از چهارسال دوری اس دادم:)


مرجان
ساعت9:58---12 شهريور 1393
مبارک باشه عزیزم
امیدوارم همیشه در کنار هم خوب و خوش و سلامت باشین و در ضمن همیشه همون فافای شاد و پر انرژی خودمون باشی و هیچوقت دلت نگیره
دوست خوبم:مرسی مرجان جون من نفسیم کنارم باشه همیشه خوشحالم الانم بهترم نسبت به روزای زجراور دیوونه کننده هفته اول


Sara
ساعت2:46---12 شهريور 1393
سلام عزیزم پنجمین سالگردتون مبارک
خیلی خوشحال میشم بهم سز بزنی و برام دعا کنی
دوست خوبم:سلام سارا جون خوش اومدی به صندوقچه ما حتما میام عزیزم


یاسمن (سه شنبه ها)
ساعت0:41---12 شهريور 1393
به به بله مبارک باشه
ما اینیم دیگه تو نفس بکشی مفهمیم
حالا میای بقیشو تعریف کنی یا نه
دوست خوبم:مرسی یاسمن جووون بوووس همون یه مینی که اومد رو سایت برات اومد خوندی:)بله عزیزم به زودی حالم روبه راه بشه میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: